سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

وکس سیبویه تولیدکننده وکس های دوقطبی و ناقطبی pe و pp

بسپار تجارت آسیا؛ تأمین کننده مواد اولیه پلاستیک و پلیمر و محصولات پتروشیمی

رادیو ویکی پلاست | بسته دوشنبه 18 مرداد 1400/ شماره 338
رقابت بی رمق پ پ ها،کسانی که سهمیه می فروختند لزوما دلال نیستند،ورود شرکت پست به توزیع محصولات پتروشیمی،صعود دلار نیمایی به 22.400 تومان،دلار آزاد به 26 هزار تومان نزدیک شد،ترکیب رشد و کاهش در قیمت های بازار،سقوط آزاد نفت تا 67 دلار،رشد 15 هزار واحدی بورس تهران

رقابت بی رمق پ پ ها
مطابق دوشنبه هر هفته معاملات پ پ و پی وی سی در بورس کالا جریان داشت و علی رغم افزایش 1,940 تومانی قیمت پایه پ پ نساجی، رقابت خریداران کالاهای گروه پ پ نساجی مانند هفته قبل، بین 1 تا 4 درصد بود. اما رقابت های پ پ شیمیایی کمتر از هفته قبل بود و رقابتی که هفته گذشته بین 2 تا 22 درصد رقم خورد امروز بین 2 تا 17 درصد رقابت معامله شدند. کالاهای گروه پی وی سی نیز مطابق روال هفته های گذشته، با قیمت پایه معامله شدند.

کسانی که سهمیه می فروختند لزوما دلال نیستند
جهرمی معاون عملیات بورس کالا در برنامه گفتگوی ویژه خبری دیشب، 17 مرداد 1400 گفت: لزوما کسانی که سهمیه ی مواد اولیه خود را می فروختند دلال نیستند.

گفتگوی ویژه خبری شبکه دو، دیشب به بررسی علت کمبود مواد اولیه در بازار پلیمر اختصاص داشت و در مهمترین بخش آن، معاون عملیات بورس کالا، پرده از واقعیت علل فروش مواد اولیه در بازار آزاد برداشت. معاون عملیات بورس کالا با اشاره به بررسی مقدمات شکل گیری یک بازار جدید در بورس کالا گفت: یکی از مواردی که بورس کالا دنبال آن است شکل گیری یک بازارِ تالار خدمات است که تولیدکنندگان بتوانند سهمیه مازاد خود را به صورت شفاف به فروش برساند.

ورود شرکت پست به توزیع محصولات پتروشیمی
قائم مقام وزیر صنعت در امور بازرگانی از همکاری این وزارتخانه با شرکت ملی پست برای توزیع کالاها خبر داد و گفت که این همکاری برای توزیع مرغ در استان قم به صورت آزمایشی آغاز شده، برای کالاهای دیگر به ویژه محصولات پتروشیمی نیز استفاده و تا شش ماه آینده یک سیستم نوین توزیع در کشور پیاده خواهد شد.

صعود دلار نیمایی به 22.400 تومان
میانگین هفتگی دلار نیمایی که از 10 تیر تا دیروز 114 تومان افزایش پیدا کرده بود، امروز هم به روند افزایشی خود ادامه داد و با 49 رشد به 22 هزار و 407 تومان رسید. نکته مهم دلار نیمایی، صعود میانگین روزانه از 22.400 به کانال 22.500 تومان است. 

دلار آزاد به 26 هزار تومان نزدیک شد
دلار صرافی ملی بعد از اینکه روز گذشته با افزایش 213 تومانی، 25 هزار و 266 تومان قیمتگذاری شد امروز را نیز افزایشی آغاز کرد و در مجموع با 85 تومان رُشد تا ساعت 15.00، 25 هزار و 351 تومان قیمتگذاری شد. دلار آزاد هم امروز همچنان روند افزایشی داشت و به 25 هزار و 950 تومان رسید.

ترکیب رشد و کاهش در قیمت های بازار
با توجه به ادامه روند افزایشی دلار، امروز قیمت های بازار ترکیبی از کاهش و افزایش بود. گروه پرمصرف نایلون و نایلکس نسبت به قیمت های دیروز روند کاهشی داشت و بین 100 تا 400 تومان افت را تجربه کردند اما در مقابل گروه پ پ ها روندی افزایشی و یا بدون تغییر داشتند.

سقوط آزاد نفت تا 67 دلار
قیمت نفت با شیوع گسترده کرونای دلتا در جهان و نگرانی‌ها نسبت به بازگشت محدودیت‌های اقتصادی، در معاملات امروز بیش از چهار درصد پایین آمد و با از دست دادن کانال 70 دلار به 67 دلار رسید. قیمت برنت تا ساعت 15:00: 67دلار و 86 سنت.

رشد 15 هزار واحدی بورس تهران
بورس تهران که از ابتدای هفته روی نوار صعود بود امروز هم به افزایش ادامه داد و شاخص کل بازار سرمایه در پایان معاملات با 15 هزار و 313 واحد افزایش به 1 میلیون و 433 هزار صعود کرد.


ویکی پلاست | مرجع بازار صنعت پلاستیک

آیا این مطلب برای شما مفید بود؟ بلی خیر
امتیاز مطلب: 100%

دیدگاه خود را بنویسید

فرستادن دیدگاه

پربازدیدترین شرکت ها

درج کارت ویزیت شرکت من

پربازدیدترین محصولات

ویدیوهای آموزشی

همه حقوق این سایت متعلق به ویکی پلاست است طراحی و اجرا: نگاه حرفه ای
قیمت بازار اشتراک قیمت کانال تلگرام تبلیغات
بسپار تجارت آسیا؛ تولید و صادرات کامپاندهای پلیمری قیمت بازار قیمت جهانی تلگرام واتس اپ تبلیغات
ویکی پلاست
سلام خوش اومدید
ویکی پلاست، خرید و فروش مواد اولیه نداره
چطور می تونم کمک‌تون کنم؟